03 Jun 2011

Takut, was was, tak yakin dan sewaktu dengannya...

assalamualaikum wbt..

semperna petang jumaat ni (ambik berkat hari jumaat), nak share dgn korang semua beberapa situasi yang aku sendiri hadapi bahkan korang jugak kot.

dulu aku sendiri pernah join satu multi-level marketing tapi Kelab Jutawan bukan MLM. program MLM tu aku join sebab minat nak buat side-income dengan penjualan produk makanan tambahan cam vitamin gitu la padahal aku sendiri pon payah nak makan vitamin. tak nak cakap la barang ape nati ckp aku ni nak downkan bisness diorang pulak. modal sajer starting dah RM2000 mane aku nak cari duit masa tu tengah blajar kat UTM. oleh kerana komisen dia dibayar dalam nilai US Dollar, aku pun join la.

sebenarnya aku tak paham yang komisen aku itu bergantung kepada pembelian barang tersebut sebanyak RM600 setiap bulan. jadi utk menampung kos 'maintenance' RM600 itu terpaksalah aku jumpe client, promote produk tersebut. rasa naik malas pon ade sebab kena jumpe someone yg aku sendiri rasa tertipu dgn mereka. janji nak datang utk appointment tapi tak datang. buang masa aku jer...hmmm

tapi bisness tu tak matching kata org putih kat diri aku. sejak dari hari tu aku dah tak yakin dgn MLM sbb diri aku sendiri tak nak berubah. cam yg aku bagitau semalam bahawa aku nak duit tapi aku tak nak buat perkara-perkara ni....

- tidak perlu berjumpa sesiapa untuk promosikan produk
- tidak perlukan modal yang besar
- tidak perlu untuk mencari downline
- tidak perlu untuk mengedarkan sebarang flyers
- waktu kerja ikut suka aku


sehinggalah aku jumpe rahsianya di KELAB JUTAWAN dan ia memenuhi kehendak aku utk generate wang tanpa sebarang masalah di atas.


jangan takut untuk mencuba sebab ianya tidak memerlukan modal yang besar.


kalau aku mampu buat, kenapa korang tak mampu buat. kita serupa, manusia yang dikurniakan akal. akal dan ilmu itu membezakan darjat seseorang.


ketahui rahsia saya menjana wang tanpa henti di KELAB JUTAWAN. Klik disini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan