04 Jun 2011

sayang RM100??

Hari ini aku akan dedahkan satu rahsia orang kaya yang mungkin korang sudah tahu tetapi tidak begitu ambil kisah. Jadi sebelum korang mengigit jari 20-30 tahun akan datang, masanya untuk kita mengikut jejak jutawan bermula hari ini.


Apakah rahsia tersebut?


Hampir semua jutawan tahu bagaimana mereka mengandakan wang mereka tanpa
perlu berpeluh...Melalui PERLABURAN PERNIAGAAN!


Maknanya korang jangan biarkan RM100 berdiam didalam bank tanpa digerakkan.


Aku faham kadang kala kita berfikir dengan RM100 korang boleh lakukan macam-macam seperti menonton wayang, shooping, lepak dengan kawan-kawan
tetapi pernahkah korang terfikir RM100 itu akan habis begitu sahaja dan korang terpaksa menunggu hujung bulan untuk menikmati gaji seterusnya.


Korang pasti akan berada pada kepompong yang sama sekarang dan selamanya jika membiarkan wang yang ada hanya untuk enjoy dan disimpan tanpa bertambah walau sesen pun.


Tetapi jika korang bertindak bijak sekarang dengan RM100 yang ada didalam simpanan korang akan aktifkan diri sebagai ahli ekseklusif Kelab Jutawan yang berbayar dan bermula menerima RM100 setiap hari ke dalam akaun korang.

Ini bermaka korang semua sudah boleh menyimpan wang disamping menggandakannya setiap bulan dan boleh menonton wayang dan melepak bersama rakan pada bila-bila masa.


Tetapi Jika korang menyimpan sahaja RM100 yang ada dan membiarkan ianya habis begitu sahaja, ianya adalah keputusan muktamad dari korang. Aku hanya membuka ruang untuk korang agar tidak dibelenggu masalah kewangan. Sebab aku dah dapat dengan apa yang aku nak.

Jumpa lagi dengan rahsia kewangan yang lain. 
Apa tunggu lagi jom klik website ni http://alturl.com/59ywe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan