02 Jun 2011

Project A

Assalamualaikum dan selamat malam semua....

Malam ni berbeza dengan malam malam yang sebelum nye. Sebab mulai dari sekarang aku tak perlu lagi tidur 'menabik siling' sebab aku baru selesaikan satu misi aku yang sendiri lancarkan semalam iaitu ku namakan 'PROJECT A'.

Dengar tajuk pun cam filem Jackie Chan tapi bukan aku yg berlakon filem tu. Cuma pe yang aku nak kongsi kat sini pape pun impian kita, kita boleh capai kalau kita nak. Bergantung la kepada rezeki Allah pada kita. yang penting kena usaha la..

Wang bukanlah segalannya tetapi segalanya adalah wang!!!


Sekarang harga barang semua naik...
Minyak petrol naik...tak pernah nak turun
Tarif elektrik naik...tak mungkin akan turun
Gaji.....???? tak naik naik
Walaupun aku ni kerja makan gaji, bukan bermakna tak cukup...
Nak jugak merasa income lain tapi aku tak pandai nak berniaga...
Nak jual barang lagi la aku tak reti...
Tapi...
Aku nak duit yang tidak memerlukan aku untuk buat perkara berikut;

- tidak jual barang @ apa2 produk
- tidak perlu berjumpa sesiapa untuk promosikan produk
- tidak perlukan modal yang besar
- tidak perlu untuk mencari downline
- tidak perlu untuk mengedarkan sebarang flyers
- waktu kerja ikut suka aku

agak2 korang ade tak kerja yg cam aku idamkan tu??
Company aku pun rasanya tak boleh bagi cam yg aku nak...
tapi aku temui segalanya di Kelab Jutawan..
ianya serasi dgn aku sebab aku dapat cam yang aku nak kat atas..
aku beranikan diri untuk join demi menjana kewangan yang aku perlukan..
oleh kerana Project A aku ni baru nak bermula...
segala strategi telah aku aturkan..
hanya tunggu duit masuk tanpa henti...insyaallah

ok la..dah lewat malam ni...esok nak kerja pulak..
sebelum tu......

Kata-kata seorang motivator:
"Orang yang berjaya adalah orang berusaha secara luar biasa"

wallahualam...

jumpa kita di KELAB JUTAWAN klik di sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan