09 Jun 2011

soalan orang yang berminat....

assalamualaikum & selamat sejahtera...


2 hari ni aku tak sempat nak update blog. nak buat promosi pun tak sempat sebab ade benda yang lagi penting perlu aku selesaikan dalam 2 hari ni. tambah pulak duk 'ting tong' dengan sukan teknikal peringkat kebangsaan pd minggu depan. so, kelam kabut nak prepare barang-barang, improve skill dan mcm2 lagi la. tapi tu bukan bermakna halangan bagi aku utk terus buat program ni. kena la pandai bagi2 masa.


Ok la.. 2 hari lepas ade jugak sorang hamba Allah kawan aku la, bertanya kan aku pasal program Kelab Jutawan ni. lepas sorang, sorang tanye. so, apa yang aku pikir diorang ni berminat dgn benda ni cuma tak tahu bagaimana ianya berfungsi dan andai kata kita join apa yang kita akan dapat. aku ade terbaca satu blog otaimer Kelab Jutawan yg dia sendiri pernah dapat RM1260.00 pada minggu lepas. aku meminjam FAQ dia sebagai rujukan untuk kawan-kawan aku atau sesiapa yang berminat nak tahu dengan lebih lanjut ttg program ni.


Baiklah, Sebelum anda join kelab ini, apakata anda fahami konsep kami yang mudah.

S: Apa yang saya dapat bila sertai Kelab Jutawan?

J: Faedah yang bakal anda perolehi sebagai ahli:

- Laman web yang membina list utk anda.
- Autoresponder membuat followup automatik list anda.
- Panduan eksklusif membuat promosi laman web anda.
- Produk Hakcipta berharga RM140
- Bantuan secara online (YM LIVE CHAT Bersama admin)
- Forum tertutup ahli eskslusif kelab jutawan
- Panduan harian kepada anda setiap hari
- Rahsia ahli kelab menjana Sehingga RM5000 pada bulan pertama join FKJ.
- Update terkini aktiviti kelab jutawan dan bonus tambahan setiap bulan.

S: Bagaimana Kelab Jutawan ini boleh buat duit?

J: Apabila anda menjadi ahli, anda diberikan satu web replika. Tugas anda ialah membawa
pelawat ke laman web anda. Sistem akan membuat followup secara automatik kepada list anda. Biasanya 10-20% list akan membuat pesanan selepas mendapat mesej yang
ke 7 - 10! Yang penting anda tak perlu bercakap atau jumpa sesiapa pun!!

S: Saya tidak pandai promosi dan tiada list, bagaimana?
J: Jangan risau, sebab itulah kelab jutawan ini dicipta supaya mereka yang tidak tahu internet kini mampu buat duit cara automatik. Saya akan tunjukkan 5 teknik membawa
pelawat yang saya sendiri gunakan untuk menjana tidak kurang RM300 sehari! Salah seorang ahli yang menggunakan teknik ini kini mempunyai 1000 list dan RM3000 dibank!


S: Berapa saya boleh jana dalam seminggu?

J: Ada ahli yang mendapat RM100, RM200 malah RM1200 seminggu. Ia bergantung kepada betapa agresifnya anda membuat promosi dan saiz list anda. Dari kajian, listseramai 100-500 mampu meraih RM1000 seminggu!!

Ini pendapatan yang akan anda perolehi :

1. Komisen peringkat pertama - RM50.00 apabila anda membawa ahli baru masuk
2. Komisen peringkat kedua - RM20.00 apabila ahli anda juga membawa ahli baru
3. Peluang mendapatkan hadiah bernilai RM500 untuk cabutan tiket bertuah.


S : Halal ke program ni
J : KELAB JUTAWAN ialah perniagaan online yang menjalankan program Affiliate...

KELAB JUTAWAN mempunyai produk ebook2 tentang ilmu internet dan pemasaran...
program affiliate bermaksud kita sbg agen (org tgh) akan mempromosikan produk pihak lain usahawan @ syrkt) dan akan dapat byaran/komisen jika ada orang membeli produk tersebut melalui link affiliate kita..

Semestinya halal. Program kelab jutawan adalah hampir sama konsep dengan Multilevel
Marketing Cuma bezanya admin tidak mewujudkan system berpiramid. 



Wang keahlian anda adalah untuk kos pembayaran penyelanggaraan website (doman +hosting) dan ebook yang berharga lebih RM1000 dan bimbingan harian kepada semua ahli. Maknanya apabila anda menyertai kelab ini, anda adalah member berbayar yang akan menerima website replica , ebook panduan, ebook bonus tambahan dan ilmu pemasaran setiap hari. Apabila duit yang anda laburkan itu tadi dan anda mendapat produk berbentuk fizikal atau virtual maka terjadilah konsep jual beli dan ini diterima di dalam islam sebagai asas perniagaan.



jadi, apa anda tunggu lagi. sertai saya dan rakan2 yang lain di website ini.
http://alturl.com/59ywe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan