14 Jun 2011

Letih tapi gembira...

assalamualaikum wbt...

rasanya dah byk hari aku tak update blog ni...maklum la sibuk skit dgn mcm2 aktiviti. sampaikan business internet aku pun tak berapa nak jalan.. walaupun begitu aku masi tetap terima komisyen dari kelab jutawan


hari ni aku dah terpacak kat apartment UNITEN...esok aku ade pertandingan sukan teknikal wakil Pahang konon cam bagus acara 'Pin Pointing Cable Fault Locating'. 1st time kot join wakil negeri ke peringkat kebangsaan. knowledge cam tak cukup lagi tapi rasa confident nak buat. insyallah aku akan buat yang terbaik utk esok... sepanjang 4 hari aku berkampung kat sini, hope dengan kesempatan yang ade ni aku boleh lupakan kerja aku di pejabat sekejap.

aku pon baru bukak akaun affiliate Kelab Jutawan. skrg sudah terbukti yang bisness ni mmg masyuk. walaupun aku hanya buat main-main, maksud aku buat promosi tapi tak la sekerap yang disarankan kerana tak sempat masa. sebenarnya program ni tak terikat dgn waktu kerja, dan kita boleh buat promosi kita mengikut waktu yang kita suka.

badan letih pun jadi happy sebab bukak akaun tengok komisyen masuk..
bukan susah pon..hanya buat promosi link website Kelab Jutawan
mood yang tak elok pun jadi ok bila tengok duit...alhamdulillah..

korang yang ade baca blog aku ni, takde niat ker nak join skali? serius aku cakap, benda ni tak tipu. aku dah dibuktikan...dan aku percaya skrg..

ramai orang tak nak rugi dalam perniagaan, tapi ramai jugak orang tak nak ambil risiko untuk berjaya.. kalau anda orang yang yakin dengan diri dan juga program ini sila kunjungi laman web ini Kelab Jutawan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan