18 Jun 2011

Adakah anda sanggup senyum 6 hari sahaja dalam sebulan???

assalamualaikum dan salam sejahtera..

jumpa lagi kita dalam posting aku yang terbaru. lepas balik daripada sukan teknikal 2011 di ILSAS, aku jadi malas gile nak upload blog. bukan apa, kepenatan dan bahang keseronokan masih belum hilang setelah diumumkan sebagai Naib Johan dalam acara mencari kerosakan kabel 11KV bawah tanah (pin-pointing) peringkat kebangsaan. Hehehehe.. seronok tak yah cakap la sebab 1st time aku wakil negeri Pahang dah dapat tempat kedua. alhamdulillah, rezeki. pada aku itu adalah nasib sbb saingan terlalu sengit. semua teror-teror belaka. takpe la.. dah habis dah part tu.

bila dah keluar stesen, banyak la duit yang mengalirnya. walaupun dapat claim balik tapi tak la seberapa sangat. boleh la daripada takde lalu kan?? bila pikir pasal duit ni, pernah tak terlintas kat kepala kita ni dalam sebulan berapa hari jer kita boleh senyum? yela, maksud aku hari yang membuat kita senang ati bila poket kita menebal. cuba perhatikan gambar ni kat bawah ni...



ada tak perkara yang sama ni berlaku pada korang? dan kerana perkara-perkara tersebut la yang membuatkan kita resah... resah bila segalanya DUIT... buat tu DUIT..buat ni DUIT..




ada tak orang nak bagi duit kita banyak ni tiap-tiap minggu???
sape yang nak bagi banyak camni???

mau tak rambang mata tengok duit banyak ni...
macam-macam boleh buat...

- Bank (pinjaman perumahan, pinjaman kereta, pembiayaan peribadi)
- Pinjaman koperasi & kad kredit
- Belanja barang dapur
- Minyak kereta
- Saraan diri dan ibu bapa
- Belanja sekolah anak-anak
- Bil (elektrik, air, internet, telefon, Astro)

mane nak dapat wang yang cukup untuk semua tu???

jawapannya adalah di KELAB JUTAWAN!!!

saya sudah berjaya. anda bila lagi???
takkan nak tengok sahaja kot....???
Wang bukan lah segalanya tapi segalanya adalah Wang...

apa tunggu lagi...sertai saya di KELAB JUTAWAN. saya tunggu anda dan Kelab Jutawan akan membimbing anda untuk jana wang dengan hanya berbekalkan laptop dan internet sahaja... insyaAllah, hendak seribu daya, tak nak seribu dalih..

wallahualam...

klik di sini untuk menyertai KELAB JUTAWAN http://alturl.com/59ywe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan