18 Mac 2011

Awak...

Awak, 
Hari ni awak nampak serabut
Semua orang kutuk awak
Tapi ada juga hati yang puji
Jadi you can always count on me...

Awak,
Hari ni saya senyum kat awak
Tapi awak jalan depan saya
Jadi senyum pun tak guna

Awak,
Hari ni awak tegur saya
Tapi saya buat2 pekak
Padahal nak elak daripada tak boleh berhenti borak
Penting sangat ke borak tu?

Awak,
Hari ni saya tegur awak
Tapi saya tegur awak dalam hati jer
Jadi awak tak penah dengar all the good lucks and take care hari-hari

Awak,
Hari ni kita duduk semeja
Tapi rasa macam jauh gila
Padahal tak sampai sedepa

Awak,
Hari ni awak beratur belakang saya
Tapi saya tak tau nak cakap apa
Jadi saya pergi macam tu sahaja
Ruginya saya

Awak,
Hari ni berubah situasi
Tapi saya masih disini
Padahal dah kosong tak berisi

Awak,
Hari ni saya nampak awak kat KFC
Tapi awak tak macam dulu lagi, 
Dah berteman
Jadi saya terdiam sendiri

Awak,
Hari ni saya dah janji...nak pergi
Tapi tak tau kenapa tak boleh pergi 
Kononnya nak jauhkan diri

Awak,
Hari ni saya menyesal ada ego yang tinggi
Tapi dah tiada harapan kat sini
Jadi nak tak nak terpaksa tanggung sendiri

Awak,
Hari ni hari terakhir saya nampak awak
Tapi awak tak toleh pun kat sini
Awak fokus kat tv

Awak,
hari ni saya tengok gambar kita senyum
tapi gambar tinggal gambar
nak buang sayang
nak simpan sedih

Awak,
esok adalah perantaraan kita
ada balai berlepas
esok tiada esok untuk saya
esok juga tiada esok untuk awak

Awak,
semoga satu hari nanti
saya menginsafi diri
tak nak ada ego tinggi lagi
buat sakit hati

Awak, 
sebelum pergi
hari ni..kat sini
saya janji...
semua ni untuk awak
Sebab kenal awak anugerah terindah 
yang penah saya miliki.

Terime kasih Awak...
Terima kasih sangat2 sebab sudi jadi teman hidup saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan